منچستریونایتد 1-2 وست بروم: آتش سرد/ فاجعه در راه است؟

 

این بازی از هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد برگزار شد جایی که انتظار می رفت پسران دیوید مویس به راحتی هر چه تمام تر با یک پیروزی پر گل از سد وستبروم عبور کنند اما در نهایت یک فاجعه رخ داد و منچستر یونایتد پس از 29 سال در خانه شنبه شب برابر وستبروم 2-1 مغلوب شد تا روزهای بد شیاطین سرخ همچنان بعد از شکست سنگین در دربی ادامه داشته باشد.

پسران استیو کلارک هرگز نتوانسته بودند بعد از برد 2-0 ماه مارچ سال 1984 به بعد برابر یونایتد به پیروزی برسند.در این بازی ابتدا این مورگان آمالفیتانو بود که با تک گل نخست خود وستبروم را پیش انداخت اما در دقیقه 57 بازی وین رونی مهاجم یونایتد بازی را به تساوی کشاند ولی این پایان راه نبود و شاگردان کلارک یک بار دیگر این بار توسط براهینو در دقیقه 67 برای بار دوم در این بازی به برتری رسیدند.بازی با همین نتیجه عجیب به پایان رسید.قطعا در ستاره این دیدار آمالفیتانو بود که ضمن گلزنی یک پاس گل نیز برای هم تیمی هایش ساخته و پرداخته کرد.

پیش از این بازی انتظار می رفت منچستر یونایتد بعد از شکست تحقیر آمیز 4-1 برابر منچستر سیتی در هفته گذشته و به دنبال آن برد 1-0 برابر لیورپول در لیگ کاپ با کسب هر سه امتیاز این بازی نیز به روند مسابقات بازگردند اما این مهم انجام نشد با این وجود که دیوید مویس در ترکیب تیمش نسبت به آن شکست 7 تغییر انجام داده بود.


خاویر ارناندس با وجود مصدومیت رابین فن پرسی این شانس را داشت تا پس از درخشش و گلزنی در بازی اخیر تیمش برابر لیورپول از سری رقابت های لیگ کاپ از ابتدا به میدان برود که با نیمکت نشینی رابین فن پرسی او از ابتدا برابر وستبروم بازی کرد در حالی که فن پرسی مجبور بود از روی نیمکت ذخیره ها بازی تیمش را تماشا کند.

در عین حال استیو کلارک از ابتدا در ترکیب اصلی اش از بازیکنانی چون ویکتور آنیچبه و کلودیو یاکوبو به جای نیکلاس انلکا و جیمز موریسون استفاده کردن اما او همچنین مجبور بود اما در همان ابتدای بازی مجبور شد یک تغویض اجباری انجام دهد چرا که سینسیلار مهاجم مصدومیت گریبانگیرش شد بنابراین باراهینو به جای و به میدان آمد که البته خوش درخشید و گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه دخیا دروازه بان یونایتد کرد.

وستبروم توانست بعد از گذشت 34 سال در ورزشگاه اولدترافورد یک پیروزی خاطره انگیز کسب کند

با این شکست یونایتد با کسب تنها 7 امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد در حالی که فاصله اش تا تاتنهام صدرنشین 13 امتیازی که با تساوی برابر چلسی و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال 12 امتیازی در صدر قرار دارد 6 امتیاز بوده و در صورتی که آرسنال بتواند در بازی اش برابر سوانسی به پیروزی برسد این اختلاف بیشتر هم می شود.

یونایند در مصاف بعدی اش از هفته دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در اوکراین به مصاف شاختار دونتسک خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, | 11:11 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح